• Str Eroul-Conciu,nr 24, Busteni
  • 0729 222 646

GHID VANZATOR SI CUMPARATOR

1519980389-5a990f65b0cb8.jpg

Servicii vanzator

Gama completa servicii vanzator
·         Inregistrare in banca de data a agentiei a imobilului oferit spre vanzare/inchiriere
·         Incheierea antecontractului de vanzare-cumparare sau a contractului de inchiriere
·         Publicitate imobilului oferit spre vanzare in ziare locale, cablu TV si internet
·         Punerea la dispozitie a potentialilor cumparatori compatibili cu cererea
·         Consultanta juridica
·         Intabularea imobilului
·         Obtinerea extrasului CF
·         Consultanta pentru obtinerea certificatului fiscal
·         Consultanta imobiliara
·         Colaborare cu expert cadastral
·         Colaborare cu auditor energetic
Daca intentionati sa vindeti un imobil- apartament, casa sau teren si cautati informatii de specialitate, astfel incat sa incheiati o afacere cat mai profitabila pentru dumneavoastra trebuie sa aveti in vedere urmatorii pasi pe care putem sa-i parcurgem impreuna:
Pasul 1: Alegerea agentiei:
Esti proprietar si doresti sa iti vinzi proprietatea? Ai ajuns la cine trebuie. Noi te vom ajuta sa te organizezi in asa fel incat sa iti vinzi proprietatea in cel mai scurt timp si la cel mai bun pret .Cere-ne suportul. Unul din brokerii nostrii care se ocupa de zona in care se afla proprietatea iti va face o prima vizita la proprietate pentru cunoasterea acesteia si pentru a face o evaluare a acesteia. In cadrul inspectiei proprietatii brokerul nostru va face poze profesioniste proprietatii pentru a putea promova proprietatea cu imagini si impreuna veti studia actele proprietatii pentru a fi consiliat in privinta setului complet de acte de care ai nevoie pentru tranzactie si primesti sfatul nostru cu privire la pretul corect al proprietatii.
Stabilirea pretului?-Bineinteles ca dumneavoastra sunteti legat in primul rand afectiv de proprietatea pe care o detineti si din acest motiv sperati sa obtineti o suma cat mai mare la incheierea tranzactiei. Totusi situatia trebuie privita in mod realist. Apeland la serviciile agentiei noastre veti avea parte de consiliere gratuita in domeniul imobiliar si veti obtine o evaluare realista a pretului.
Pasul 2: Brokerul listeaza proprietatea in baza de date a agentiei si incepe procesul de promovare al proprietatii atat catre clientii existenti deja in baza de date cat si catre alti noi potentiali clienti.Oferta dumneavoastra trebuie facuta publica si veti fi cu atat mai avantajat cu cat sporiti caile si modalitatile de expunere publica. Noi promovam oferta dumneavoastra utilizand cele mai moderne forme de publicitate: internet, publicatii locale si nationale, reviste de afaceri, etc. fara a va ingradi posibilitatea de a apela la serviciile altor firme.
Pasul 3: In momentul in care avem un client interesat de proprietatea ta, dupa ce acesta a primit toate detaliile proprietatii si a facut o prima vizionare online a proprietatii, te contactam sa stabilim impreuna o intalnire la proprietatea ta pentru vizionare.Este bine pentru dumneavoastra sa luati in considerare toate ofertele ferme primite si sa fiti atent la modalitatile de plata oferite de fiecare cumparator. Negocierea pretului depinde in mare masura de acestea precum si de conditiile de eliberare ale imobilului pe care dumneavoastra le oferiti.
Pasul 4: Clientul s-a hotarat si doreste sa cumpere proprietatea - incepem negocierile finale.Inainte de a pune in vanzare imobilul este necesar sa va asigurati ca toate actele sunt in regula, exemplu: daca este intabulat si declarat la finante, succesiunea incheiata, impozitele platite la zi, ipoteca radiata din foaia de sarcini a imobilului etc. Puteti pierde o oferta foarte buna de la un client daca toate aceste aspecte nu sunt puse in ordine.
Pasul 5: Finalizam tranzactia prin semnarea actelor.
Pe intreg parcursul acestui proces brokerii nostri vor fi consultantii tai directi in ceea ce priveste modul in care pregatim proprietatea pentru vizitele cu clientii, prezentarea proprietatii, formarea pretului corect, pregatirea actelor pentru tranzactie, negocierea finala si organizarea procesului de semnare a actelor.
APELAND LA NOI PUTETI EVITA SITUATII NE PLACUTE CUM AR FI:
·         Transformarea imobilului dumneavoasta intr-un pasaj pietonal pe unde sa treaca zeci de vizitatori mai mult sau mai putin interesati;
·         Imposibilitatea finalizarii unei tranzactii odata incepute;
·         Neplaceri ce decurg din evaluarea gresita a imobilului;
·         Risipa de timp si bani pentru: pregatirea documentatiei de vanzare, studierea pietei, gasirea potentialilor cumparatori;
·         Implicarea in tranzactii care ar putea avea urmari dintre cele mai neplacute;

CU NOI VANZATORUL ARE URMATOARELE AVANTAJE:
·         Securitatea tranzactiei prin studierea atenta a fiecareia dintre partile tranzactiei: vanzator si cumparator;
·         Obtinerea in timpul cel mai scurt a pretului optim si in conditii de siguranta;
·         Verificarea si actualizarea in timp util a documentatiei de vanzare;
·         Prezentarea de oferte prin variate canale de publicitate;
·         Acte in regim de urgenta; Evaluarea realista a pretului;
·         Descrierea corecta a ofertei: suprafata, sectiune, finisaje;
·         Selectia cumparatorilor asa incat el va veni in contact doar cu cei solvabili care au intentii serioase si sunt direct interesati de oferta lui;
Care sunt costurile tale?
Comisionul agentiei HOUSE CONSULTING IMOBILIARE
Obtinerea extrasului CF

Servicii cumparatori
Esti comparator si doresti sa cumperi o proprietate? Nimic mai simplu daca ai ajuns la noi. Stim ca e un proces dificil pentru tine insa vom face totul pentru a transforma acest proces intr-o experienta placuta parcurgand impreuna pasii de mai jos:
 Pasul 1: Contacteaza-ne si vom stabili o intalnire in cadrul agentiei noastre din Busteni pentru a ne cunoaste si pentru a contura impreuna nevoile pe care le ai.
Pasul 2: Facem o prima vizualizare a proprietatilor pe site-ul agentiei unde avem toate proprietatile inspectate in prealabil de brokerii nostri si informatiile sunt complete si insotite de poze. Alegem proprietatile interesante de vizionat si stabilim cand vom face vizionarea acestora.
Pasul 3: Vizionam proprietatile selectate impreuna si incercam sa identificam proprietatea idela pentru tine. Daca nu am gasit la prima vizionare continuam procesul de cautare proprietati pana identificam proprietatea potrivita.
Pasul 4: Am identificat proprietatea ideala - incepem negocierile finale.
Pasul 5: Finalizam tranzactia prin semnarea actelor.
 
Pe intreg parcursul acestui proces brokerii nostri vor fi consultantii tai directi in ceea ce priveste alegerea proprietatilor de vizionat, prezentarea proprietatii, studiul actelor, vizionarea in prealabil a proprietatilor ce urmeaza a fi vizionate impreuna pentru a exclude proprietatile care nu se potrivesc profilului cererii tale, negocierea finala si organizarea procesului de semnare a actelor.
 
Care sunt costurile tale?
Pretul proprietatii
Taxele si onorariile notariale (pe care le poti estima direct la noi pe site folosind Calculatorul de Taxe Notariale)
Comisionul agentiei HOUSE CONSULTING IMOBILIARE
Gama completa servicii cumparator
·         Vizionarea imobilelor gratuit
·         Transport gratuit cu masina firmei
·         Intocmirea documentatiei pentru cumparare/inchiriere
·         Incheierea antecontractului de vanzare-cumparare sau a contractului de inchiriere
·         Consultanta bancara
·         Consultanta juridica
·         Consultanta pentru declararea proprietatii la Administratia Financiara
·         Expert cadastral
·         Auditor energetic
·         Consultanta imobiliara
Niciodata nu este bine sa va opriti asupra unei oferte inainte de a observa cel putin trei, patru saptamani ce se intampla in general pe piata imobiliara, fara a va informa bine asupra preturilor si tendintelor cererii si ofertei. Este bine sa va sfatuiti cu mai multi proprietari si sa va sfatutiti cu un agent imobiliar pentru a putea analiza nivelul preturilor din acel moment. Numai atunci veti sti daca locuinta aleasa merita sau nu banii pe care-i cere proprietarul si va va ajuta sa negociati, singur sau impreuna cu agentul imobiliar, un pret corect.Cand v-ati hotarat sa cumparati o casa primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa va informati foarte bine. Informatiile pot veni atat pe cale informala (prieteni, cunostinte, colegi de serviciu) cat si pe cale formala (anunturi imobiliare din ziare si publicatii sau direct de la agentiile imobiliare la care puteti apela pentru a va gasi o casa).
Intr-o agentie imobiliara trebuie sa gasesti personal calificat, care sa-ti ofere siguranta si conditii optime la incheierea tranzactiei. La agentii apeleaza toti cei care s-au saturat sa alerge zeci de km la proprietati nereale.Tot astfel procedeaza si multi oameni care vor sa-si cumpere imobile de vacanta ,sa deschida puncte de lucru unde nu cunosc mediul imobiliar. Prin firme de consultanta imobiliara companii multinationale cumpara sau inchiriaza sedii de birouri sau locuinte pentru angajati.
De ce sa apelati la o agentie imobiliara?De ce este bine sa apelati la agenti imobiliari? Pentru ca zi de zi au de-a face cu proprietari si oferte de case. Un agent imobiliar specialist iti va spune ce case sunt de vanzare, la ce preturi, ce anume trebuie sa verifici la o casa, iti da informatii despre amplasament, despre zona, despre vecinatati, piete aflate in apropiere, despre documentatia care trebuie stransa pentru actele de vanzare cumparare, daca are sau nu casa ipoteca, cine are dreptul sa o vanda si multe alte lucruri de acest gen.
In primul rand, agentul trebuie sa fie angajat al unei agentii imobiliare usor de identificat. Firma trebuie sa aiba un sediu fix, sa fie semnalizata (cu firma la intrare), un birou amenajat ca punct de lucru cu publicul, cu secretariat, dar si o sala de negocieri, in care se poate discuta in particular cu clientii amanuntele legate de plata, bani, confidentialitate. Este iarasi indicat ca agentia sa fie afiliata unei uniuni profesionale, unde sa-i puteti verifica activitatea, daca a avut sau nu abateri si daca este acreditata. Tineti cont de urmatoarele, inainte de a decide daca veti lucra sau nu cu un agent.
·         Daca cumparati o casa, ginditi-va sa lucrati cu un agent specializat in tipul Dvs de proprietate;
·         Agentul va va ajuta sa va concentrati cautarea si sa analizati piata;
·         Agentul aranjeaza sa vizionati case de vanzare si va insoteste la vizionari;
·         Agentul coordoneaza toate aspectele tranzactiei, de la prezentarea ofertei si pregatirea pentru vizionare la consultanta asupra legislatiei relevante in vigoare si documentatie pe parcursul tranzactiei;
·         Agentul prezinta oferta vanzatorului si ajuta la negocierea cumpararii;
Este dificil pentru cumparator si vanzator sa negocieze in mod direct, deoarece de multe ori exista o lipsa de incredere, o lipsa de abilitati de negociere. Cumparatorii si vanzatorii nu au cunostinte specializate despre proprietati, iar procesul de tranzactie necesita incheierea unei intelegeri. Apar aici probleme legale, legate de taxe, zonare etc.
Activitatea agentului imobiliar si a agentiei imobiliare sunt reglementate de legea privind infiintarea societatilor comerciale si OG3/2000 privind activitatea si obligatiile legale ale agentului imobiliar. Din pacate aceasta este eliptica si oarecum nelucrativa in sensul ca este plina de confuzii si lipsita de coerenta unei legi care in fond reglementeaza o activitate economica cu implicatii profunde.In practica agentiile imobiliare respectabile membre ale unor asociatii profesionale au adoptat codul de etica si practica corecta, astfel incat consumatorii de servicii imobiliare sa poata sa-si rezolve problema imobiliara in siguranta, rapid si profesional. Practica pietei imobiliare din Bucuresti a impus asa numitul agent imobiliar dublu care poate reprezenta atit umparatorul, cit si vanzatorul. Reprezentarea de catre o agentie dubla cere cunoasterea si consimtamantul ambelor parti, vanzatorul si cumparatorul. De fapt, agentul dublu se angajeaza sa serveasca interesele ambelor parti. Acest lucru se intampla pe toata durata desfasurarii tranzactiei.Comisionul agentului imobiliar este platit atat de vanzator cit si de cumparator. Cuantumul comisionului este de obicei situat intre 4-6% si impartit intre vanzator si cumparator astfel:
·         Vanzatorul plateste 2.5% din pretul cu care vinde;
·         Cumparatorul plateste acelasi comision adaugat la pretul cu care cumpara Daca lucrati cu un agent, aveti doua optiuni:
1. Puteti lucra cu un agent in regim de contract de intermediere exclusiv;
2. Puteti lucra cu un agent in regim de contract de intermediere deschis;